Wiadomo, bez klientów nie ma firmy. Nie wystarczą ulotki i gadżety reklamowe Żeby jednak tak się stało trzeba zadbać o właściwą widoczność takiego stanowiska. Odpowiednia prezentacja na wystawach czy targach przyciągnie potencjalnych klientów.
Najlepszym sposobem na zapewnienie powodzenia na targach czy innych eventach są stojaki reklamowe. Odpowiednich rozmiarów i interesującej tematyce na pewno przyciągną wzrok. Tego rodzaju reklama jest świetnym narzędziem do promocji firmowych produktów, nowości kinowych czy różnych wydarzeń. W jaki inny sposób można je jeszcze wykorzystać?
Imprezy z celebrytami
Jest impreza jest zabawa. Nie ma „to tamto”. Można zamówić stojaki reklamowe, które do złudzenia będą przypominać ulubionych aktorów czy celebrytów. Wystarczy postawić taki stojaki przy drzwiach, który będzie „witać gości” albo zapraszać do baru. Ulubione drinki przy boku przystojnego aktora? A Jakże! Liczy się przecież dobra zabawa.
Stojaki reklamowe świetnie sprawdzą się na imprezach dla dzieci. Mogą być to ulubione postacie z bajek, albo stojaki w kształcie dużych prezentów. Można robić sobie z nimi zdjęcia, które będą w przyszłości fajną pamiątką, a dzieci będą mieć frajdę.
Promocje, wyprzedaże
Tak jak już zostało wcześniej wspominane, stojaki reklamowe są doskonałymi narzędziami do promocji usług czy produktów firmy. Duży format przyciągnie wzrok czy to na targach czy w witrynach sklepowych.
Stojaki mogą być swojego rodzaju maskotką, która będzie stała na parkingu przed sklepem w dniu specjalnych promocji i wyprzedaży produktów. Interesująca postać i chwytliwy tekst przyciągną potencjalnych klientów.
Dekoracje biurowe
Stojaki reklamowe mogą stać się częścią biura. Umieszczone w holu budynku będą prezentować konkretny produkt. Co więcej, przy gabinecie przełożonego mogą stanowić miejsce wszelkich nowinek w firmie czy aktualności w zabawnej formie. Humorystyczne stojaki reklamowe na pewno skutecznie rozładują napięcie w pracy.
Jaka okazja taki stojak
Są także świetnym dodatkiem, który można zmieniać w zależności od sezonu. Na Wielkanoc stojaki reklamowe mogą być w kształcie zajączków i kurczaków. W zimie mogą być to bałwany. Są bardzo solidne i łatwo się je przechowuje, mogą wykorzystywane co roku. Można stworzyć tyle stojaków ile jest okazji.
Jest wiele sposobów na wykorzystanie stojaków reklamowych. Mogą służyć one nie tylko promocji firmy, ale także przedstawić wydarzenia ważne informacje, wskazywać drogę. Zastosowań jest wiele. Należy pamiętać, że muszą być spójne ze strategią firmy i stanowić jednolitą całość.
Nie są skierowane tylko i wyłącznie do dużych korporacji, z powodzeniem mogą z nich korzystać również małe firmy. Wcale nie muszą być ogromnych rozmiarów. Mają intrygować i wzbudzać ciekawość.
Na rynku dostępnych jest wiele wzorów i formatów tych uniwersalnych jak i bardziej oryginalnych. Można też zaprojektować je samemu. Jest to relatywnie tania forma promocji, dobrze przemyślana może okazać się bardzo skuteczna.
O autorze
interesuję się sportem, moją pasją jest siatkówka, lubię jeździć na rowerze, a wolnych chwilach relaksować się przy dobrej muzyce oraz kawie...UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.