AdWords to serwis reklamowy, który umożliwia promocję produktów i usług. Reklamy Google AdWords są wyświetlane obok wyników wyszukiwania w Google, a także w witrynach wyszukiwania i partnerskich należących do rozwijającej się sieci Google. Reklamy Google AdWords łączą użytkownika z klientami dokładnie w chwili gdy będą szukali jego produktów lub usług. Dzięki programowi Google AdWords może on, z pełną swobodą, samodzielnie zarządzać reklamami – niezależnie zamieszczać kampanie; ustalać dzienny budżet, przeznaczony na realizację emisji; wybierać słowa kluczowe, pomagające dopasować reklamy do odbiorców oraz definiować parametry kampanii, zwiększając w ten sposób jej skuteczność.
Opłata pobierana jest tylko za kliknięcie w reklamę a nie za jej wyświetlenie, nie ma też wymogu minimalnych wydatków, ani konieczności definiowania limitu czasu dla emisji kampanii reklamowej. Słowa kluczowe powinny być konkretne i zgodne z profilem firmy i jej ofertą. Należy unikać ogólników ponieważ zwykle nie odpowiadają żądanym kryteriom wyszukiwania. Użyte wyrazy trzeba zastosować w taki sposób aby charakteryzowały działalność podmiotu gospodarczego w tym produkty i technologie, nazwy firmowe, slogany, specjalistyczne słownictwo branżowe oraz słowa wyszukiwane na witrynie.
Powinny dotyczyć także lokalizacji, aby dotrzeć do lokalnych i regionalnych odbiorców, unikając w ten sposób zbędnej prezentacji reklamy internautom z innych części kraju.
UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.