Proces produkcji a cena
Markowe szampony i kosmetyki do włosów często zwane po prostu kosmetykami profesjonalnymi, zyskują coraz większą część rynku kosmetyków w Polsce. Trend, kupowania jak najtańszych kosmetyków, który pojawił się z równolegle z podbojem polskiego rynku przez dyskontowe sieci sklepowe typu Biedronka czy Geant, powoli zanika. Zakupów kosmetyków udających profesjonalne, we wspomnianych sklepach dokonują osoby starsze lub biedne. Obecnie coraz więcej osób docenia producentów kosmetyków profesjonalnych, przede wszystkim dlatego, że znane firmy posiadają ogromne centra testowe, używając firmowego kremu pod oczy możemy być pewni braku wysypki czy podrażnienia skóry, stosując tanią – nie ma co owijać w bawełnę – podróbkę narażamy swoją skórę na straty. Nie wiemy z resztą w jakich warunkach była produkowana. W przypadku kosmetyków profesjonalnych, mammy pewność, że wszelkie prace produkcyjne związane z wytworzeniem kremów, pomad czy żelów przebiegały w sterylnych warunkach, nadzorowane przez ekspertów do spraw jakości. Wszyscy duzi producenci kosmetyków profesjonalnych są dodatkowo kontrolowani przez jednostki zajmujące się sprawami sterylności i jakości wytwarzania produktu, oraz stale nadzorowani przez Polskie Towarzystwo Dermatologiczne.
Wszystkie stopnie kontroli wyglądają mniej więcej tak:
- Kontrola wewnętrzna – zakładowa
- Kontrola jakości – zakładowa
- Kontrola składu – laboratoryjna
- Kontrola dermatologiczna – laboratoryjna wraz z PTD
- Kontrola ostateczna – SANEPID
Wielostopniowa kontrola, pozwala mieć pewność, że profesjonalny kosmetyk który zakupiliśmy za bądź co bądź cenę o ponad połowę wyższą niż podróbkę, spełnia wszelkie normy i obostrzenia dotyczące kosmetyków.
Kosmetyki profesjonalne w salonach kosmetycznych
Działy handlowe ogromnych firm kosmetycznych tak polskich jak i zagranicznych wiedzą, że aby utrzymać poziom sprzedaży na zadowalającym poziomie, należy pozyskać do współpracy salony kosmetyczne, day SPA, czy salony fryzjerskie, jako jednostki wykazujące największe zapotrzebowanie na profesjonalne kosmetyki i to w dużych ilościach. Dla tego typu punktów usługowych, firmy kosmetyczne opracowały specjalny system zakupu kosmetyków profesjonalnych po preferencyjnych cenach. Wiadome jest, że cena produktu takiego jak na przykład krem na zmarszczki jest o ponad 50% droższy gdy doliczymy koszty dystrybucji detalicznej, promocji, zagadnień budowy marki czy chociażby produkcji opakowania. Dlatego do rozwiązań hurtowych firmy oferują kosmetyki profesjonalne w specjalnych, zwrotnych pojemnikach, dających możliwość szybkiego napełnienia i dostępu, a co najważniejsze prostego ponownego napełnia w fabryce, omijając kwestie marketingu, wyceny marki czy kosztów pudełka.
O autorze
Przeprowadzki to cześć mojego życia. Pracowałem w wielu firmach transportowych oraz zajmujących się przeprowadzkami. Chętnie podzielę się z wami moją wiedzą. Piszę także o innych banialukach - trochę o rurach trochę o torach ale zawsze z sensem i na czas.UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.
Kosmetyki profesjonalne mimo, że coraz poważniej wkraczają na rynek detaliczny, pozostaną w zasięgu salonów kosmetycznych. Stanie się tak, gdyż są one bardzo drogie w sprzedaży dla klienta indywidualnego natomiast niesamowicie tanie, sprzedawane w pojemnikach i dużych ilościach dla klientów i odbiorców takie kosmetyki wykorzystujących wręcz hurtowo. Przyszłość hurtowni kosmetycznych leży w popycie salonów kosmetycznych na produkty związane z kosmetykami do twarzy czy ciała czyli ogólnie profesjonalnymi specyfikami służącymi poprawie urody