Przy dużych aglomeracjach miejskich znajduje się wiele małych pięknych miejscowości. Z powodu bliskości miasta agroturystyka jest tam często na niskim poziomie. Wydaje się, że jest to w sprzeczności z olbrzymią potrzebą mieszkańców miast do blisko położonej rekreacji i wypoczynku w otoczeniu natury. Weekendowe wypady na ryby, czy przejażdżkę konną parę kilometrów od miejsca zamieszkania mogą okazać się tanią, a jakże efektywną alternatywą wypoczynku. Oczywiście inicjatywa jest po stronie właścicieli gospodarstw, to oni muszą uwierzyć w swoją szanse i zorganizować swoje gospodarstwo tak, aby mogło przyjąć zainteresowanych. Nawet zorganizowana wycieczka rowerowa z „obchodem” gospodarstwa, czy posiłkiem przy ognisku może okazać się jakimś sposobem na pozyskanie klienteli.
Po przygotowaniu np. weekendowego wypadu pod namiot, należałoby zareklamować taką propozycję. Wiadomo, że reklama kosztuje, ale odpowiednio zorganizowana może okazać się naprawdę bardzo tania. Wykorzystanie darmowego portalu internetowego, czy ulokowanie tablicy przy drodze, to przykłady dość skutecznych form reklam z praktycznie z zerowym nakładem kosztów.
Mając jakąkolwiek atrakcję agroturystyczną do zaoferowania w pobliżu miasta warto pomyśleć, czy można by wykorzystać tę szansę i zasilić dodatkowo budżet domowy.
UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.