Kampania promująca jogurty Bakoma Premium Frutica w Internecie wkracza w drugi etap. Po części wizerunkowej wprowadzającej ten kobiecy produkt na rynek, Bakoma stawia na edukację swoich konsumentek wyjaśniając, jakie znaczenie dla procesu zdrowego odżywiania ma indeks glikemiczny.
Po półrocznej kampanii nieidealna.pl mającej na celu obalenie stereotypu „kobiety idealnej”, Bakoma rozpoczęła popularyzację pojęcia „indeks glikemiczny” (IG), które stało się USP (Unique Selling Point) tej część kampanii. Celem działań edukacyjnych jest zwiększenie świadomości kobiet w zakresie zdrowego żywienia, a także dalsze budowanie wizerunku produktu Premium Frutica.
Edukacyjny charakter kampanii wspierają merytorycznie eksperci: dietetyk i psycholog-coach, których artykuły można śledzić na stronie www.nieidealna.pl. Dietetyk stopniowo wprowadza konsumentki w tematykę zdrowego odżywiania i w sposób przystępny wyjaśnia im rolę indeksu glikemicznego. Natomiast psycholog-coach wyjaśnia, jaki mechanizmy sterują kobietami i w ciekawy sposób przedstawia metody odzwyczajania się od niezdrowych nawyków. Komunikację ekspercką uzupełniają teksty błyskotliwej blogerki, która komentuje rzeczywistość „kobiet nieidealnych”.
Całość działań edukacyjnych spina komunikacja na fanpage’u www.facebook.com/kobietanieidealna, na którym prowadzona jest graficzna komunikacja o dużym potencjale wirusowym ściśle powiązana z głównym tematem kampanii.
Trwająca cztery miesiące kampania obejmie także działania e-PR oraz kampanię SEM/display. Za strategię, realizację działań oraz ich promowanie odpowiada agencja marketingowa Goldbach Interactive.
O produkcie:
Bakoma Premium Frutica to jogurty w 100% słodzone zdrowymi cukrami otrzymywanymi z owoców winogron i jabłek, bez stosowania substancji dodatkowych. Dzięki temu wyróżniają się niskim indeksem glikemicznym i dostarczają energii na dłużej.
UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.