Technologiczne przeżycia z systemem Ambilight podczas premiery telewizorów marki Philips z serii 6000, 7000 i 8000. Niestandardowe wrażenia zorganizowała Agencja Bandera.
Marka Philips wprowadziła oficjalnie na rynek telewizory serii 6000, 7000 i 8000. Premiera telewizorów pod hasłem „Świet(l)ne przeżycia” odbyła się w siedzibie Philipsa przy Alejach Jerozolimskich.
Ambilight rozpościera skrzydła w ciemności
Konferencję prasową, w której kluczową rolę odgrywało ultrafioletowe oświetlenie, zrealizowała Agencja Bandera. Niestandardowa premiera miała przybliżyć efekt działania systemu Ambilight (diody umieszczone z tyłu telewizora), którego nie widać w oświetlonych sklepach oraz na jasnych zdjęciach.
Pojawiło się zatem pytanie, w jako sposób pokazać odbiorcom atuty Ambilight? Agencja Bandera pomyślała o stworzeniu scenerii nocnej, w której kolorowe diody pokazują swoje możliwości. – Motyw ciemności nie był przypadkowy jeszcze z jednego powodu. Zazwyczaj telewizję oglądamy w nocy, czasami przy zapalonym świetle, żeby lepiej widzieć obraz. Światła za to nie musimy zapalać przy telewizorach z technologią Ambilight, która gwarantuje nam wyraźny obraz i nie męczy wzroku – wyjaśnia Dorota Mizerska, Project Manager z Agencji Bandera.
Chęć pokazania tych wszystkich cech, dała podstawę do stworzenia nocnych klimatów, gdzie dziennikarze poruszali się przy świetle UV.
Drogę do sali kinowej, gdzie zaprezentowano telewizory z serii Smart TV z systemem Ambilight, wskazywały trzy modelki. Specjalnie na tę okazję zostały pomalowane farbami ultrafioletowymi w kolorystyce niebieskiej, żółtej i czerwonej. – Chcieliśmy zadziałać na wyobraźnię odbiorców i w sposób nieszablonowy zaprezentować możliwości systemu Ambilight, który posiadają tylko telewizory marki Philips. Technologii, która powoduje, że obraz wydaje się większy niż jest w rzeczywistości. Zwiększając komfort oglądania – mówi Mizerska.
Po części oficjalnej dziennikarze przeprowadzali wywiady z przedstawicielami Philipsa. Atrakcją konferencji była sesja zdjęciowa dziewczyn pomalowanych farbami ultrafioletowymi.
Agencja Bandera pracuje dla Philipsa od marca 2012. Odpowiada za strategię i realizację projektów PR-owskich.
UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.
No ja prawdę mówiąc o ambilight dowiedziałem się dopiero po zakupie telewizora Philips z serii 6000. Jest to bardzo miła niespodzianka i rewelacyjna wręcz technologia, którą z tego co wiem ma tylko Philips. Mój tv posiada 3d i w połączeniu z ambilight po prostu wciąga w sam środek akcji. Po kilku tygodniach użytkowania nie bardzo mogę sobie wyobrazić telewizor bez ambilight. Niby gadżet ale bez niego jakoś płasko…