Ostatnio zastanawiałem się jak wypromować swoją nową firmę, którą założyłem razem z przyjacielem. Tworzymy zgrany duet, ja jestem specjalistą komunikacji, a mój kolega jest świetnym managerem i ekonomistą. Liczę na to, że dzięki temu nie pójdziemy z torbami. Wracając do przedsięwzięcia, które rozpoczęliśmy to naszą flagową usługą jest monitoring mediów społecznościowych.
Pracowałem w kilku dużych firmach, w których zajmowałem się planowaniem i wdrażaniem strategii reklamowej i wiem jak bardzo nie raz brakowało mi niezbędnych informacji na temat rynku. Takie działanie czasem przypomina poruszanie się po omacku w ciemnym pomieszczeniu, ponieważ na podstawie domysłów, intuicji, doświadczenia oraz tego co robi konkurencja podejmuje się decyzje. Gruntowny monitoring marki daje pogląd na sytuacje, w której firma się znajduje z dachu budynku, a nie z perspektywy piwnicy. Szczególnie media społecznościowe, w których obecnie toczy się większość dyskusji. To właśnie na własnych profilach założonych na wielu platformach ludzie zadają pytają, skarżą się albo piszą o tym czego oczekują od produktu lub usługi.
Dzięki temu bardzo łatwo dostrzec nisze rynkowe, które zapełnienie pozwoli na zwiększenie zysków firmy. Naszą firmę reklamujemy jako biały wywiad, bo jesteśmy uczciwi i działamy zgodnie z zasadami etycznymi. Kolejnym aspektem dla którego zdecydowaliśmy się na tą nazwę jest kwestia sposobu zbierania informacji. My zajmujemy się tylko i wyłącznie prezentowaniem informacji, które są ogólnodostępne, może czas trudno dostępne ale w dalszym ciągu publiczne.
UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.