Cherple, platforma służąca do dwukierunkowej komunikacji w postaci wiadomości tekstowych SMS pomiędzy komputerem a telefonem komórkowym, zdobyła wpływową nagrodę PTPA za doskonały produkt dla rodziny.
Konsumenci poszukujący wysokiej jakości produktów wiedzą, że mogą spokojnie odetchnąć dostając do swoich rąk produkt ze znakiem PTPA „Parents tested, Parents Approved“ (Sprawdzone i zatwierdzone przez rodziców).
PTPA Media Inc. jest renomowaną amerykańską organizacją zrzeszającą rodziców, poszukujących produktów najwyższej jakości dla swoich pociech. Nagroda jest przyznawana na podstawie wartości konsumenckiej, nie biorąc pod uwagę reklam i marketingu. To innowacyjne podejście zapewniło PTPA opinię międzynarodowego lidera w obiektywnym certyfikowaniu wysokiej jakości produktów.
Nagroda PTPA to wielkie osiągnięcie dla produktu skierowanego dla całych rodzin, zarówno dzieci jak i rodziców.
„Ta nagroda utwierdza nas w celu stworzenia przyjaznej użytkownikowi komputerowej aplikacji SMS, która pomoga rodzinom utrzymywać kontakt, bez znaczenia od odległości czy ograniczeń sieci komórkowych,“ stwierdził Robert Sanchez, prezydent Globaltel Media, dostawcy Cherple. „Jesteśmy bardzo dumni z tego osiągnięcia.“
Cherple był jednym z wielu produktów z Ameryki Północej rywalizujących o certyfikat PTPA Media 2009. Produkty zostały sprawdzone przez doświadczonych recenzentów. Wyniki zostały podsumowane i to do PTPA należała ostateczna decyzja.
„Jako PTPA Media, jesteśmy dumni z naszej roli w certyfikowaniu innowacyjnych produktów, którym może ufać cała rodzina,“ mówi Sharon Vinderine, dyrektor i założyciel PTPA. „To podwójna wygrana. Usprawniając komunikację pomiędzy producentami i konsumentami, pomagamy firmom lepiej trafić w potrzeby rynku, natomiast rodzicom znaleźć produkty sprawdzone i rekomendowane przez użytkowników.
Cherple
Aplikacja obecnie współdziała tylko z telefonami komórkowymi na terenie Stanów Zjednoczonych. Jednak ze względu na popularność usługi wśród użytkowników z innych krajów, którzy dzięki Cherple mają możliwość bezpłatnych kontaktów z rodziną lub znajomymi w USA (wiadomość z komórki na PC to koszt lokalnego SMSa, naliczany przez operatora), producent wdraża aplikację także w innych państwach, również w Polsce. Według najnowszych badań Globaltel Media, internauci z Polski to aż 30,9% wszystkich Europejskich użytkowników.
UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.