Książka napisana przez Michaela Della – założyciela marki Dell. Opisuje sukces firmy Dell na rynku. Podstawą sukcesu firmy była sprzedaż bezpośrednia produktów. Michael Dell postanowił wyeliminować sprzedawców pośrednich, sam dostarczając swoje produkty bezpośrednio do finalnego odbiorcy.
Zasadniczo książka składa się z dwóch części. Pierwsza opisuje historię powstania firmy Dell. Michael opowiada jak po kolei powstawała firma, jak wyglądały początki, w jaki sposób się rozwijała, jakie przechodziła kłopoty, do momentu gdy firma stała się korporacją globalną. W drugiej części Michael Dell opowiada o swojej koncepcji prowadzenia biznesu. Ujawnia on podstawowe zasady, którymi się kierował, a więc:
- Tworzenie mocnych więzi partnerskich
- Budowanie tak zwanej: „company of owners”
- Nauka u źródeł
- Rozwijanie strategii stawiającej klienta na pierwszym miejscu
- Włączenia partnerów do biznesu
A więc jeżeli chcesz poznać tajniki budowania firmy jednego z największych biznesmenów, jeżeli tworzysz własną firmę i potrzebujesz wsparcia, jest to książka dla Ciebie!
Zobacz w jaki sposób laptopy, komputery, projektory Dell stały się niekwestionowanie najlepszym sprzętem. W jaki sposób Dell pokonał niemałą konkurencję.
UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.