Hasło reklamowe? Logo? Grafika firmowa? Wszystko w porządku, ale jeżeli nie dotrze do klienta to nic nam po nich. Musimy także pomyśleć o kanałach komunikacji z konsumentem. Firma, która chce dbać o swojego klienta, musi zainwestować w gadżety reklamowe!
Nagradzanie klienta
Artykuły reklamowe, pod wszelkimi formami, są dobrą formą docierania do klienta. Poprzez wszelkiego rodzaju długopisy, breloki czy koszulki z logiem naszej firmy, kupujemy sobie powierzchnię reklamową. Konsumenci lubią dostawać takie upominki firmowe. Jest to dla nich forma bonusu, nagrody albo przynajmniej przydatnego gadżetu. Poza tym to świetne miejsce na umieszczenie naszych danych kontaktowych oraz hasła reklamowego.
Zaskocz klienta
Jaka powinna być forma takiego gadżetu? Wszystko zależy od naszej grupy docelowej. Mówi się, że bardzo dobrą formą reklamy są smycze. Są to gadżety reklamowe, które posiadają sporą ilość miejsca, na którym możemy przekazywać informacje o firmie. Sprawdzają się one bardzo dobrze w przypadku ludzi młodych. Bardzo dobrze zainwestować także w długopisy reklamowe. Z artykułów piśmienniczych korzysta każdy, a przy okazji ma w polu widzenia logo naszej firmy. Trzeba jednak być bardziej oryginalnym i próbować zaskoczyć klienta ciekawym połączeniem. Skoro smycz i długopis to dobre wyjścia, to długopis na smyczy może być jeszcze lepszym rozwiązaniem – użyteczną, zaskakującą i skuteczną reklamą.
Żeby utrzymać dobrą atmosferę z klientem, musi on odczuwać, że jest dla nas ważny. Dlatego świetnym wyjściem jest kontynuowanie obdarowywania gadżetami, przy jednoczesnym ciągłym unowocześnianiu formy. Taka inwestycja w gadżety reklamowe okazać się może bardzo skuteczna i z pewnością dobrze wpłynie na nasz PR.
UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.