Czy reklama internetowa będzie efektywna w okresie przedświątecznym? A może nasi klienci oczekują poprawy jakości? Czy inwestorzy zgodzą się w tym półroczu na wstrzymanie wypłat dywidendy? Może zainwestować w badania? – takie pytania zadają sobie, na każdym zebraniu, uczestnicy największej na świecie strategicznej symulacji biznesowej GMC. Pracują w zespołach, jako zarządy, a na posiedzeniach podejmują strategiczne decyzje dotyczące swoich wirtualnych spółek. Czas spędzony nad symulacją skłania ich do przemyślenia możliwości rynkowych, analizy potrzeb klientów, inwestorów, również własnych pracowników. Scenariusz wykreowany w programie dopuszcza naukę uczestników na wielu poziomach i w obszarach tematycznych obejmujących m.in. marketing, finanse, sprzedaż, produkcję, HR.
Global Management Challenge stanowi doskonały przykład praktycznej szkoły zarządzania
i integracji. Co więcej, udział w programie motywuje uczestników do efektywnego działania w czasie zupełnie realnej, codziennej pracy w firmie. Dobrze przygotowany scenariusz gwarantuje emocjonalne i umysłowe zaangażowanie uczestników.
GMC jest prowadzony w formie ogólnokrajowych konkursów on-line już w ponad 30 państwach.
W ciągu ostatnich 30 lat projekt zgromadził blisko pół miliona uczestników. Polskie edycje programu gromadzą w każdej edycji 2000 uczestników, samych „absolwentów” w Polsce jest już ponad 15 000, a wśród nich pracownicy m.in. takich firm jak: Deloitte, Bank Millennium, Telekomunikacja Polska, Carlsberg, Cemex, Elektrociepłownie Wybrzeże, PZU, Philip Morris Polska, MARS, WARTA Glass i wielu innych.
Obecnie trwa rejestracja uczestników (zespoły 3-5 osób) do XI polskiej edycji konkursu GMC Poland 2010. Potrwa do 20 października. Udział w programie mogą brać wszyscy zainteresowani rozwijaniem wiedzy z obszaru zarządzania, w tym: przedstawiciele firm (specjaliści, menedżerowie, analitycy), ale również studenci, którzy chcą sprawdzić swoje umiejętności.
„Konkurs dostarczył nam niezapomnianych wrażeń związanych z zarządzaniem wirtualnym przedsiębiorstwem. Unaocznił nam jak trudne i wymagające jest to zadanie. Mieliśmy szansę przekonać się, że niełatwo jest podejmować decyzje w wysoce konkurencyjnym i zmiennym środowisku rynkowym, gdy pod uwagę należy brać wiele różnorodnych, wzajemnie na siebie oddziałujących czynników.” – Jędrzej Organ, MGB METRO Group Buying, uczestnik jednej z poprzednich edycji Global Management Challenge.
Nadchodząca, XI edycja konkursu GMC Poland 2010 składać się będzie z programu treningowego (start 25 października), dwóch etapów on-line (listopad – grudzień 2010, styczeń – luty 2011) oraz finału krajowego (marzec 2011) i światowego (kwiecień 2011). Nagrodami w konkursie jest m.in. wyjazd na Światowy Finał GMC do Makao oraz studia podyplomowe w Akademii Leona Koźmińskiego.
Projekt jest objęty patronatem honorowym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie oraz Narodowego Banku Polskiego. Swoją obecność w roli Sponsora Generalnego GMC 2010 potwierdziła już Telekomunikacja Polska oraz Bank Zachodni WBK. Patronami medialnymi są m.in. Gazeta Bankowa, Personel i Zarządzanie oraz Bankier . pl
Więcej informacji:www.gmcpoland.pl
UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.