W dobie internetu, gdy 58% polskich internautów deklaruje korzystanie z zasobów sieci, a znaczna ich większość, bo aż 70% korzysta z niej każdego dnia – łatwą i skuteczną formą promocji własnych produktów i usług okazuje się inwestycja we własną stronę firmową oraz jej promocję.

Podczas, gdy reklamy telewizyjne przestały być skuteczne, a prasa drukowana traci w dużym stopniu swoich czytelników – internet, jako wolne i niezależne medium stale zyskuje na popularności.

Internauci wykorzystują sieć do zaspokajania swoich potrzeb rozrywkowych, konsumenckich oraz towarzyskich. Firma, która wychodzi naprzeciw zmieniającym się czasom i ewoluującym trendom społecznego wymiaru sieci, ma szanse dotarcia do grona swoich obecnych i przyszłych Klientów. Strona internetowa stanowi wizytówkę firmy, udzielając wszelkich informacji o danych kontaktowych i o wszystkich usługach świadczonych przez firmę, a także o wszystkich dobrach materialnych które wytwarza.

Strona firmowa ponadto uwiarygadnia całe przedsięwzięcie wzbudzając zaufanie kreując firmę na pewnego partnera biznesowego. Dzięki posiadaniu własnej strony firmowej, właściciel firmy może w sposób niemal darmowy przedstawiać firmę opisując jej charakter w samych superlatywach, co będzie sprzyjało nie tylko zdobywaniu rynków zbytu, ale również wspomaganiu m. in. procesów rekrutacyjnych.

Ponadto strona firmowa może informować własnych klientów i osoby zainteresowane o nowych produktach, usługach i wszelakich promocjach. Wykorzystywany w tym celu może być zarówno newsletter, jak system aktualności, czy wirtualne biuro prasowe.

Kolejną korzyścią przemawiającą za posiadaniem własnej strony firmowej, jest możliwość kreowania dobrego wizerunku i więzi z internautami, a także neutralizowania negatywnych opinii i czarnego pr-u poprzez wszelkie teksty sprostowujące niekorzystne wieści.

Strona firmowa a marketing internetowy

W wielu przypadkach marketing internetowy może w sposób szybki, gwałtowny, a zarazem równomiernie progresywny sprzyjać rozkwitowi biznesów. Treści publikowane w internecie mają szansę wywierać pozytywny wpływ na czytelników, a nietypowe interaktywne formy reklamy mogą być dużo bardziej atrakcyjne, niż treści przekazywane za pomocą innych mediów. W sieci do przekazywania informacji może być wykorzystany film wideo, dźwięk, obraz graficzny i tekst. Takie możliwości sprzyjają konstruowaniu dużo bardziej przyswajalnego przekazu. Działania marketingowe oparte o internet dają dużo większe możliwości od wszelkich działań reklamowych prowadzonych w innych mediach. Ponadto ogólny stosunek kosztu do korzyści klaruje się znacznie korzystniej, a korzyści są w znacznej większości policzalne, co umożliwia dokładne wyliczanie wskaźnika ROI.

Więcej informacji o korzyściach płynących z posiadania własnej strony firmowej znajdą Państwo pod adresem: mikielis.pl. Profesjonalne doradztwo w zakresie tworzenia i promocji stron internetowych oraz usługi programistyczne i webmasterskie są naszą domeną wyróżniającą nas spośród konkurencji na rynku łódzkim. Zapewniamy kompleksowość usług od projektowania i tworzenia stron internetowych, po ich skuteczne promowanie w internecie.

UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:

» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.


Inne artykuły użytkownika