Lama, słowo kojarzy się od razu z dalekowschodnią religią, z tradycyjnymi szatami, młynkami modlitewnymi oraz egzotyką.
Zainteresowanie Dalekim Wschodem, fascynacja buddyzmem oraz religiami orientalnymi czy może sposób na przyciągnięcie klientów? Lama jako określenie firm, produktów czy marek spotyka się nader często. A może ma to przywołać na myśl zgrabne, peruwiańskie zwierzę? Z pewnością dla twórców kołder czy poduszek i kompletów ekskluzywnej pościeli, lama będzie doskonałym pomysłem na nazwanie kolekcji.
Lama buddyjski i czworonożna imienniczka
Lama wielu ludziom kojarzyć się będzie zapewne ze słynnym buddyjskim przywódcą duchownym Dalajlamą. O tyle o ile. Bowiem dla zoologów pierwszym skojarzeniem będzie zapewne lama, jako gatunek pewnego zwierzęcia pomykającego po stromiznach And. Wykorzystanie w marketingu słów kojarzących się z tradycją, kulturą czy dawnymi wydarzeniami ma kluczowe znaczenie dla powodzenia sprzedaży czy otrzymania zysków. Nie bez powodu znane marki często sięgają po motywy, które są wszystkim znane z historii oraz bardzo łatwo zapadają w pamięć tym, którzy jeszcze o nich nie słyszeli. Wieczne pióra, poduszki czy inne przedmioty noszące imię lamy to ułamek przedmiotów, które szczycą się takim określeniem.
UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.