Na jednej ze stron poświęconych urodzie znalazłem następujące pytanie:

„Dostałam fajną ofertę – liposukcja ultradźwiękowa bez skalpela 5 zabiegów. I mam wątpliwości, czy warto, czy ktoś już był i może coś więcej powiedzieć o takich zabiegach liposukcji, czy to działa?”

Wydawałoby się, że na tak prosto postawione pytanie można łatwo i klarownie odpowiedzieć, ale poniżej tego pytania można znaleźć następującą odpowiedź:

„W celu likwidacji nadmiaru tkanki tłuszczowej polecam Pani innowacyjne urządzenie – Me* Co***** Med****. Jest to najsilniejszy na rynku, a zarazem całkowicie bezpieczny ultradźwiękowy aparat do upłynniania tłuszczu i zwalczania cellulitu. Zapraszam do zapoznania się z ofertą naszej Kliniki na stronie www.es******.pl”

Czyli na pytanie potencjalnego klienta o szybkie efekty, zalety i ewentualne korzyści, jakie może odnieść on z zabiegów liposukcji ultradźwiękowej, które powinny w jednej chwili rozetrzeć w pył jego aktualne obiekcje, dotyczące tych zabiegów, ekspert oferuje klientowi innowacyjne, najsilniejsze na rynku urządzenie ultradźwiękowe do upłynniania tłuszczu!

A klient dalej szarpany wątpliwościami zastanawia się – Czy warto skorzystać z takiej oferty i co mu to wszystko da?

W ten właśnie sposób niektóre firmy próbują swoim potencjalnym klientom sprzedawać, a raczej wciskać produkty lub usługi i potem dziwią się, że nie sprzedają tak dużo, jak początkowo było zaplanowane.

Dlatego jeżeli zainteresował Cię ten artykuł i zdarzało się Tobie wcześniej popełniać ten błąd, to zacznij od dziś sprzedawać Twoim klientom skuteczne rozwiązania ich problemów, ich zadowolenie, zamiast oferować tylko bezduszne produkty (usługi) z ich równie pozbawionymi emocji cechami…., tak jak to robi Twoja konkurencja.

O autorze

Łukasz Stokłosa jest trenerem, doradcą marketingowym i strategicznym oraz właścicielem firmy DobraStrategia.pl, której zadaniem jest upowszechnienie skutecznych technik sprzedaży oraz innowacyjnych strategii marketingowych wśród małych i średnich przedsiębiorstw.

UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:

» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.


Inne artykuły użytkownika