Jeśli jesteś członkiem programu partnerskiego (np. w sklepie internetowym bądź księgarni), pragniesz uzyskać jak największą liczbę kliknięć, ponieważ od tego dzieli Cię tylko krok od faktycznego zarobku, a mianowicie dokonanie zakupu za pośrednictwem Twojego linka partnerskiego. Zanim przeczytasz ten krótki artykuł, odpowiedz sobie na pytanie – które z form wstawienia linka partnerskiego jest bardziej skuteczne: duży banner czy może link tekstowy zamieszczony w treści artykułu powiązanego tematycznie z tym, co dany program oferuje? A teraz sprawdź, czy wybrałeś prawidłową opcję.
To gdzie zamieścisz link partnerski na swojej stronie, ma ogromne znaczenie w tym, ile osób zdecyduje się w niego kliknąć. Badania wskazały, że najbardziej efektywnym sposobem na wygenerowanie jak największej liczby kliknięć w link partnerski, są linki tekstowe. Tak, są nimi właśnie linki tekstowe, a nie ogromne flashowe bannery typowe dla stron stworzonych w celach zarobkowych.
Internauci są mocno wyczuleni na reklamy i starają się ich unikać lub też nawet blokować. Nie traktują jednak w ten sposób odnośników w tekście tym bardziej, jeśli prowadzą do stron, których dany artykuł dotyczy. Zastanów się, czy częściej klikasz w reklamy zamieszczone w tradycyjnych miejscach, czy może w linki, na które trafiasz czytając ciekawy artykuł i w przypadku których wiesz, że kierują do rozszerzenia tematu. Podobnie zachowa się duża część internautów odwiedzających Twoją stronę i czytających Twoje artykuły.
Dlatego też staraj się zapewniać swoim użytkownikom ciekawe treści i wstawiaj linki partnerskie w taki sposób, aby ci na pewno je zauważyli i chcieli dowiedzieć się więcej na omawiany temat. W ten sposób zwiększysz liczbę kliknięć, a tym samym prawdopodobieństwo, że część internautów dokona zakupu, zwiększając w ten sposób stan Twojego konta.
Autor zdjęcia: svilen001
UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.
Hmm, ciekawe. Muszę tego spróbować, bo jak na razie moje zarobki z PP nie robią wrażenia. Zazwyczaj wstawiam właśnie banery.