Obsługa klienta w sklepie internetowym Mirat.eu od samego początku ukierunkowana jest na jakość obsługi. Bardzo wielki nacisk kładziony jest na solidność obsługi, sposób i formie przekazywanych wiadomości do klienta.Każdy nasz klient otrzymuję wszelkie informacje o postępach w realizacji zamówienia, sposobie i terminie wysyłki zakupionych produktów, a także o opóźnieniach w realizacji zamówienia, jeżeli takie występują.
Klient może w każdym momencie procesu zamówieniowego skontaktować się z naszymi konsultantami w celu uzyskania niezbędnej pomocy oraz każdych dodatkowych informacji.
Idąc w kierunku stałego ulepszania jakości zdecydowaliśmy zmienić sposób obsługi i kontaktu z klientem i wprowadzić niekonwencjonalny produkt na rynek. Daje on możliwość dwukierunkowej komunikacji klient-sklep już w trakcie przeglądania oferty sklepu przez osobę zainteresowaną naszym asortymentem.
Na czym polega owa innowacja?
Korzystając ze nadmienionego programu obsługa sklepu ma możliwość skontaktowania się z każdym klientem znajdującym się w danej sekundzie na stronach sklepu i udzielić wszelkiej pomocy oraz informacji, oczywiście jeżeli klient tego sobie życzy. Ten innowacyjny sposób dwustronnej komunikacji na linii klient – sklep burzy wszelkie schematy i ograniczenia wiekowe przez co każdy z nas przestaje być osamotniony w procesie zakupu. Zawsze może liczyć na fachowe, bezpłatne doradztwo i fachową pomoc na każdym etapie realizacji zamówienia.
Komunikator pozwala nam szczególną opieką otoczyć klientów , którzy mogą mieć problemy z poruszaniem się po stronach sklepu i wyszukiwaniem wartościowych informacji.Minęły już czasy, gdy klient, wchodząc na stronę WWW, pozostawiony był sam sobie ze swoimi pytaniami, wątpliwościami, kłopotami. Nowoczesne rozwiązanie, które proponujemy to ukłon w kierunku tych, którzy oczekują najwyższej jakości obsługi. Oprogramowanie, którą wdrożyliśmy to o wiele więcej niż uprzejma odpowiedź na wiadomość email.
Otwieramy właśnie drogę do nowoczesnej i w pełni profesjonalnej obsługi nowej generacji, aby klient czuł się w pełni zadowolony.
A co z tego ma kupujący?
Po pierwsze on też ma możliwość szybkiego i łatwego kontaktu z obsługą sklepu, bezpłatnie, bez konieczności ponoszenia jakichkolwiek kosztów. W przeciągu kilkunastu sekund może nawiązać połączenie przez czat, rozmowę audio a nawet porozmawiać z pracownikiem używając kamery video. Co najważniejsze nie wymaga do tego żadnych dodatkowych aplikacji czy programów, całość odbywa się tylko i wyłącznie na stronach naszego sklepu.Może także pozostawić wiadomość o preferowanym dniu, godzinie oraz sposobie kontaktu, a nasz doradca skontaktuje się według życzenia klienta.
Po drugie klient nie pozostaje osamotniony w trakcie składania zamówienia i zawsze może liczyć na bezpłatną fachową pomoc.
Oczywiście rozwiązanie to ma także swoje wady:
Nie ma rzeczy idealnych.
Minus stawiamy aplikacji za to, że w jakimś stopniu próbuje oderwać klienta od procesu zakupowego być może na przekór jego woli, zajmując go innymi czynnościami. Być może ten właśnie minus będzie ogromnie ważny dla naszych klientów jeżeli od tego zależeć może bezpieczeństwo i komfort robienia zakupów w internecie.Kolejna wada komunikatora wynika z jego funkcji umożliwiającej nawiązanie połączenia dwukierunkowo. Zdarzyć się może, że próby kontaktu ze strony sklepu mogą być powodem zniechęcenie klienta. Fakt. Ale uwaga: mogą, nie – MUSZĄ.
Życie człowieka nowoczesnego przysparza wielu stresów i nierzadko zabiegani po prostu nie mamy czasu na „zbędne” rozwodzenie się nad zakupem. To przyjemne, gdy ktoś pomoże nam w dokonaniu świadomej decyzji konsumenckiej. A to wszystko zupełnie za darmo.
W końcu, wadą może być również to, że wchodząc na stronę kupujący przestaje być anonimowy. Być może, ale jakie informacje, jako klient, udostępniane są drugiej stronie? Praktycznie żadnych, imię lub nick. Kilka zdań wystukanych w klawiaturę, a jeśli kupujący chce, te parę słów może zamienić na rozmowę przez darmową bramkę głosową.
UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.