Awatar wirtualnego doradcy w serwisie WWW czy infokiosku, wirtualny agent jako wsparcie systemu Contact Center to zwiastuny nowej ery w obsłudze klienta. Rozwiązania takie jak wirtualny agent Dronn są wydajne, oszczędne i pozwalają zachować wysoki poziom obsługi klienta.

– Dzień dobry. Jestem po to, żeby Ci pomóc – coraz rzadziej są nas w stanie zaskoczyć słowa awatara z ekranu komputera skierowane personalnie do nas. Tego typu inteligentne systemy informatyczne oparte są na najnowocześniejszych technologiach, m.in. sztucznej inteligencji (AI), syntezy mowy (TTS), rozpoznawania mowy (ASR), analizy semantycznej wypowiedzi (SA), a także przetwarzania języka naturalnego (NLP) i biometrycznej głosowej weryfikacji tożsamości (BVV). Są atrakcyjne dla użytkownika, ponieważ opierają się na wymagającym minimalnej interakcji kontakcie głosowym, przy czym użytkownik widzi swojego rozmówcę, ma więc zapewniony wysoki komfort rozmowy.

Wirtualny agent Dronn stworzony przez firmę Unico Software, która od lat prowadzi badania nad sztuczną inteligencją, może mieć również zastosowanie w systemach Contact Center. Doskonale spełnia rolę wirtualnego agenta, który jest w stanie obsłużyć ruch o bardzo dużym natężeniu. Odciąża konsultantów od standardowych zapytań, udzielając profesjonalnych odpowiedzi na zadane pytania, może również podjąć decyzję o przekierowaniu rozmowy do odpowiedniego agenta albo o jej zakończeniu. Co niezwykle istotne, technologia biometrycznej głosowej weryfikacji tożsamości pozwala na szybką identyfikację dzwoniącego i skrócenie do minimum żmudnego procesu podawania danych i kodów dostępowych. Większość klientów to doceni.

UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:

» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.