Opisy – rzadziej nazywane statusami opisowymi – to krótkie informacje tekstowe zamieszczane najczęściej w profilach użytkowników komunikatorów internetowych lub serwisów społecznościowych. Zapewne każdy kto korzystał z komunikatorów takich jak Gadu-Gadu czy Tlen oraz serwisów społecznościowych fotka.pl czy nasza-klasa.pl widział w profilach Internautów różnego rodzaju opisy. Również wielu z Was z pewnością wyświetla bądź wyświetlało takie treści w swoich profilach. Poprzez opisy, Internauci pokazują w jakim są nastroju, jak im minął dzień, wyrażają swoje uczucia, złość, radość czy smutek. Internauci nie tylko chętnie korzystają z funkcji prezentowania opisów w swoim profilu, ale także często czytają opisy swoich znajomych. Jest to więc dobry sposób na zwrócenie na siebie uwagi swoich znajomych. Z uwagi na dużą popularność komunikatora Gadu-Gadu do najpopularniejszych opisów należą opisy na GG. Ale opisy to nie tylko sposób na wyrażenie siebie. To także dobre narzędzie do promocji własnej witryny internetowej czy bloga. Umieszczając w opisie adres swojej strony, informujemy Internautów o jej istnieniu zachęcając ich tym samym do odwiedzin.
Jak powinien wyglądać opis reklamujący Twoją witrynę?
Opis promujący naszą witrynę nie musi składać się wyłącznie z adresu URL. Lepiej będzie jeśli razem z adresem URL dodamy również slogan reklamowy lub treść opisująca zawartość serwisu, strony lub bloga. Dla przykładu mogą to być takie opisy:
» Serwis kulinarny:
Brak pomysłu na przepis? Wejdź na adres-witryny.pl
» Serwis społecznościowy:
Adres-Witryny.pl – wszyscy tu są, czemu nie Ty?!
» Serwis z ciekawostkami i przydatnymi informacjami:
Komputer 2500 zł, drukarka 400 zł, Adres-Witryny.pl – bezcenne.
Jeśli korzystasz z komunikatora biznesowego takiego jak GG Pro, opis może stać się świetnym narzędziem informującym obecnych i potencjalnych klientów – którzy mają Twój nr na swojej liście kontaktów – o nowej ofercie firmy, dostawie asortymentu itp.
Dlaczego opis jest dobrym sposobem promocji własnej strony WWW?
Odpowiedź jest krótka i prosta. Jest to przede wszystkim darmowy sposób promocji własnej witryny wymagający minimalnego nakładu z Twojej strony. To sprawia, że niezależnie od skuteczności tej formy reklamy, warto ją zastosować jako dodatkowe narzędzie promocji.
O autorze
Wydawca serwisów internetowych.UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.
Ciekawy artykuł oczywiście bardzo dużo osób jak sam zauważyłem korzysta z promowania swoich stron w opisach różnych komunikatorów