Na pewno wiesz o tym, że gdy zaczyna w firmie dziać się niedobrze, grozi utrata płynności finansowej, sprzedaż siada, a klienci odchodzą, wtedy naprawdę nikt nie może sobie pozwolić na pisanie słabych ofert handlowych, szczególnie takich, które bawią klientów, ale im nie sprzedają. To również nie czas na kosztowne i długotrwałe budowanie świadomości naszej marki na rynku.

Po prostu nie ma na to czasu. Gdy firma ma „przystawiony do skroni pistolet finansowy”, to myśli tylko o jednym, by przetrwać. Aby jednak biznes mógł przetrwać, trzeba sprzedawać więcej i więcej swoich towarów lub usług w odpowiednio skalkulowanych, ale przede wszystkim opłacalnych dla nas cenach.

Większość zastanawia się wówczas – Co zrobić? Jak napisać ofertę, która z większym impetem zacznie skuteczniej sprzedawać to wszystko, co oferujemy?

Musimy rozkręcić rentowną sprzedaż teraz, dzisiaj, natychmiast, bo jutro, o ten jeden dzień może być już za późno, gdy rośnie sterta faktur do zapłacenia, a wierzyciele pukają do drzwi. Nie ma wówczas miejsca na pisanie ofert, według starych, oklepanych wzorów stosowanych od lat. Takie pisanie ofert to strata czasu i pieniędzy. Klient przecież musi wiedzieć i czuć całym sobą, dlaczego mu to wszystko chcesz sprzedać.

To jest najwyższy czas, by pomyśleć o tym, żeby nauczyć się w jaki sposób napisać oferty handlowe, które zaczną z wielką siłą miażdżyć konkurencję, a nowych klientów przyciągać jak magnes.

Jeżeli z dużym zaciekawieniem przeczytałeś ten tekst to znaczy, że Twoje oferty nie sprzedają tyle ile byś chciał, a Ty masz często duży problem z napisaniem nowej, rzeczywiście skuteczniejszej oferty sprzedażowej, która w żaden sposób nie chce ułożyć się w logiczną i spójną całość. Mam na to rozwiązanie.

O autorze

Łukasz Stokłosa jest trenerem, doradcą marketingowym i strategicznym oraz właścicielem firmy DobraStrategia.pl, której zadaniem jest upowszechnienie skutecznych technik sprzedaży oraz innowacyjnych strategii marketingowych wśród małych i średnich przedsiębiorstw.

UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:

» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.


Inne artykuły użytkownika