Gdy chcemy, aby towar, który sprzedajemy wyglądał jak najlepiej na półkach sklepowych i odróżniał się od oferty proponowanej przez konkurencje, najlepiej odpowiednio przygotowac jego opakowanie. Jest to całkiem niezłe pole manewru zarówno dla speców od marketingu, jak i projektantów i grafików.
Działają oni zwykle całkiem sprawnie. Rozważają przy tym sprawę w wielu aspektahc. Chodzi bowiem o to, by dobrymi były zarówno wielkość pudełka, jego faktura, kolorystyka. Dla niektórych klientów ważne będzie również to, czy opakowania są ekologiczne, czyli nadające się do łatwego recyclingu.
Trzeba powiedzieć, że znaczenie może mieć też objętość opakowania. Ale tu uwaga. O ile w wielu sytuacjach bedzie ona świadcyzła o tym, że zawiera ono większą ilość produktu, to czasami klient zdecyduje się jednak na opakowanie mniejsze, ale za to wygodniejsze w transporcie, np. mieszczące się w kieszeni, czy wygodniejsze do trzymania w jednej ręce.
Ponadto są też i takie sytuacje, gdy liczyć będzie się nie elegancja opakowania, a jego wytrzymałość. Chocby w czasie transportu, gdy zbyt delikatne pudełko może ulec wygnieceniu, przy okazji niszcząc sam towar. Tymczasem grubsza tektura czy drewniana skrzynka może okazać się znaczine lepszym – mimo, że cięższym – rozwiazaniem teog problemu.
O autorze
Czasem piszę, czasem czytam, hobbystycznie promuję darmowe programy. W zasadzie co tu więcej pisać?UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.