Logo firmy jest nie tylko tym co widzimy na papierze. To część szeroko pojętej tożsamości firmy. Identyfikacja wizualna ma wywoływać wrażenia i doznania, które możemy porównać do skojarzeń związanych z odbiorem popkultury.

Logotypy firmowe

Wypracowanie marki nie przychodzi łatwo. Firma powinna mieć jasny plan działania. Musi być konsekwentna we wszystkich działaniach związanych z promocją marki. Musi mieć wizję idei, którą chce „zakazić” umysł klienta.
Identyfikacja wizualna to zestaw zaprojektowanych obiektów, które określają styl firmy. Typowy pakiet corporate identity zazwyczaj zawiera następujące elementy: logo, papier firmowy, koperty i wizytówki.
Styl materiałów korporacyjnych ma zasadnicze znaczenie dla wszelkiej działalności marketingowej firmy. Opracowania profesjonalnego systemu identyfikacji wizualnej wymaga pracy zawodowych projektantów i menedżerów. Dlatego decydując się na studio graficzne, które ma zaprojektować dla nas znak firmowy lub opracować kompletny system identyfikacji wizualnej, powinniśmy wybrać ofertę studia kreatywnego, mogącego pochwalić się doświadczeniem popartym portfolio i osiągnięciami w tej dziedzinie (konkursy itp.).

Logo firmy powinno wyglądać tak samo dobrze gdy jest wykonane z 15-sto metrowych liter i umieszczone przed siedzibą firmy jak i 15-sto milimetrowe wydrukowane na wizytówce.
Biorąc pod uwagę fakt, że logo firmy będzie wykorzystywane na wszystkich nośnikach i na wielu płaszczyznach, wybór znaku firmowego staje się jedną z najważniejszych decyzji podczas zakładania przedsiębiorstwa.

UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:

» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.


Inne artykuły użytkownika