Powiedzenie ‘jak cię widzą, tak cię piszą’ przybiera w marketingu niezwykle prawdziwe znaczenie. Coraz więcej słyszy się o roli, jaką odgrywa tak zwany ‘dress code’, czyli wszelkie zalecenia firmy odnośnie swoich pracowników oraz ich odpowiedniego ubioru względem wykonywanej pracy.
Oczywiście obowiązuje on jedynie w czasie godzin pracy. Dress code jest jedynym ze sposobów na kreowanie wizerunku firmy w sposób pozytywny dla swoich odbiorców. Odpowiedni do pełnionej funkcji wygląd posiada, bowiem pryncypalne znaczenie w czasie nawiązywania kontaktów z danym klientem.
Jeden z ważnych elementów – apaszki dla recepcji
Stąd tak często stosuje się chociażby takie mało znacząco dla nas elementy jak chociażby apaszki dla recepcji. Dzięki nim klient zyskuje sygnał ze jest to firma profesjonalna, dbająca o wygląd swoich pracowników, a co za tym idzie o komfort samego odbiorcy. W miejscach takich jak hotele lub biura wyposażone w recepcję, odpowiedni dobór ubrania jest szczególnie ważnym. Elegancki akcent stanowi wiązanie pod szyja – u panów może to być krawat z kolei u kobiet na przykład apaszka firmowa. Apaszka dla recepcji nadaje w końcu poważnego wyglądu, dzięki czemu firma Mozę cieszyć się lepszym uznaniem w oczach przybywających do recepcji klientów. W ten sposób, kreuje się odpowiednia marka oraz renoma przedsiębiorstwa na rynku.
Różne role apaszki
Coraz częściej spotkać się można na rynku z ofertą firm zajmujących się produkowaniem oraz dystrybucją tworzonych an zamówienie apaszek o różnym przeznaczeniu. Mogą one, bowiem stanowić zarówno dodatek do stroju pracownika jak i formą prezentu lub gadżetu reklamowego, który jest wykorzystywany podczas okazji takich jak chociażby targi lub inne prezentacje reklamowe. Apaszka firmowa przedstawia się, bowiem jako ciekawa alternatywa do reklamowania własnej firmy lub instytucji o odmiennym charakterze. W zależności od oczekiwań osoby, która chce zamówić dla siebie partię wyprodukowanych apaszek firmowych, wybierany jest inny sposób nanoszenia logo na materiał apaszki.
Logo na apaszkach firmowych
Do wyboru są zazwyczaj trzy, podstawowe sposobu na nałożenie znaku. Pierwszy z nich coraz częściej wykorzystywany to tak zwany haft komputerowy. Dzięki niemu dokonywana jest szybka obróbka materiału, jednak wszelkie elementy wykonane w ten sposób odznaczają się szczególną szczegółowością i są mało wyraźne. Licząc na produkcję szybką oraz tanią, należy zdecydować się na wybór sitodruku. Wyrób apaszek trwa w ten sposób około dwóch tygodni. Stawiając na wysoką jakość wyrabianych elementów, można postawić na wykonywanie haftu zaraz po utworzeniu odpowiednich elementów materiału. W ofercie różnorakich firm, istnieje również wybór naniesienia znaku firmowego na metkę lub opakowanie, do którego zapakowana jest apaszka. Przed wykonaniem apaszek osoba zamawiająca musi zdecydować się na odpowiedni kolor. Warto skomponować go do reszty stroju pracowników, tak, aby stanowiły one spójną ze sobą kompozycję. Apaszki firmowe stanowią również udaną formę dodatkowej reklamy, dzięki której usługi naszej firmy staja się bardziej znane wśród potencjalnych odbiorców.
UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.