Focus Telecom Polska specjalizuje się w tworzeniu i dostarczaniu innowacyjnych usług IT w zakresie komunikacji, wsparcia sprzedaży i zarządzania przedsiębiorstwem. Do usług w modelu cloud computing, oferowanych przez firmę należą: Telemeeting, cloud.IVR, cloud.CallCenter, cloud.CRM oraz cloud.PBX.
Telemeeting to usługa umożliwiająca prostą i szybka komunikację nawet kilkuset osób znajdujących się w różnych miejscach na świecie. W ofercie Focus Telecom Polska skorzystać można z dwóch wersji usługi: Telemeeting zamawiany (standard lub on-line) oraz Telemeeting niezamawiany (Ad Hoc). Pierwszy z nich wymaga wcześniejszego określenia godziny startu, czasu trwania i liczby uczestników konferencji. Telemeeting Ad Hoc nie wymaga wcześniejszego określania tych parametrów. Usługa gwarantuje doskonałą jakość rozmów i ich bezpieczeństwo. Nie wymaga dodatkowych nakładów na dojazdy, oprogramowanie czy abonament i opłaty instalacyjne. Dostępna jest 24/7, a wsparcie techniczne gwarantuje dostawca. Dzięki korzystaniu z usługi Telemeeting bariera czasu i przestrzeni przestaje stanowić problem.
Cloud.IVR to system indywidualnych zapowiedzi głosowych, czyli automatyczne przekierowanie dzwoniących do odpowiednich działów lub osób w firmie. Usługa umożliwia również monitorowanie i rejestrowanie połączeń oraz nagrywanie rozmów, co wpływa na bardziej efektywne wykorzystanie zasobów firmy poprzez kontrolę pracowników. Cloud.IVR umożliwia stworzenie zindywidualizowanego scenariusza kierowania połączeń. Do głównych funkcji usługi należy obecnie nadzór i kontrola konsultantów, statystyki i raporty oraz zarządzanie danymi. Rozwiązanie jest odpowiednie dla przedsiębiorstw, którym zależy na budowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Dzięki jednemu, wybranemu numerowi infolinii staje się ona rozpoznawalna i prestiżowa.
Cloud.CallCenter to usługa dedykowana firmom, którym zależy na poprawieniu wyników sprzedażowych i budowaniu długotrwałej relacji z klientem. Jej główną cechą jest funkcjonalność – oferuje możliwość nadzoru i kontroli pracowników, tworzenie baz danych klientów z notatkami i historią kontaktów, zarządzanie trybem wydzwaniania czy wysyłanie wiadomości do współpracowników. Usługa ma również możliwość usystematyzowania wiedzy o pracownikach poprzez tworzenie ich profili, co pozwala na efektywniejsze przypisywanie agentów do konkretnych kampanii. Cloud.CallCenter nie wymaga dużych nakładów inwestycyjnych na przygotowanie i wyposażenie, a do korzystania z niej potrzeba jedynie komputera z dostępem do Internetu i zestawu słuchawkowego.
Cloud.CRM to system wspomagający skuteczne zarządzanie przedsiębiorstwem, służący do gromadzenia danych o firmie i klientach. Wspomaga procesy takie jak organizacja pracy i przydzielanie zadań, monitorowanie pracowników, kontakty z klientami i partnerami biznesowymi oraz sprzedaż. System charakteryzuje kompleksowość, która obejmuje szkolenia w siedzibie klienta, wsparcie techniczne on-line oraz obsługę administracyjną. Powstał z myślą o przedsiębiorcach, którzy chcą planować i monitorować przebieg działań handlowych, mieć możliwość kontrolowania pracowników i delegowania im zadań oraz porównywania ich efektywności. Cloud.CRM pomaga osiągnąć wyższy poziom sprzedaży dzięki zoptymalizowaniu procesów pracy i poszczególnych osób w firmie.
Cloud.PBX to wirtualna centrala telefoniczna, obsługująca wszystkie połączenia zewnętrzne i wewnętrzne przedsiębiorstwa. Umożliwia uruchomienie własnego numeru do obsługi klientów z dowolnego miejsca w kraju oraz zarządzania połączeniami. Nie wymaga zaplecza technicznego ani żadnych instalacji u klienta, a obsługa techniczna pozostaje po stronie dostawcy. Centrala umożliwia darmowe rozmowy wewnętrzne w ramach usługi oraz uruchomienie skróconych numerów wewnętrznych. Połączenia wychodzące i wewnętrzne możliwe są w dowolnym miejscu z dostępem do Internetu. Ułatwieniem jest również usługa dodatkowa E-Faks, dzięki której za pomocą panelu www lub poczty elektronicznej można odbierać i wysyłać faksy. Cloud.PBX swoimi możliwościami znacznie przewyższa funkcjonalność tradycyjnej centrali stacjonarnej.
UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.