Ile razy, gdy robimy zakupy i wracamy do domu okazuje się, że zakupiony towar ma jakąś wadę, okazuje się za mały, albo niezgodny z naszymi oczekiwaniami? Co robić w takiej sytuacji, jakie są nasze prawa?
Często wady te ujawniają się na ubraniach w postaci skaz czyli, np.: dziur, plam, niedoróbek. Niekiedy mimo tego, że stosujemy się do informacji zawartych na metce podczas prania, ubranie ulega uszkodzeniu. Ciuch albo się skurczył albo odbarwił. Natychmiast udaj się do sklepu z reklamacją. Podstawa reklamacji to dowód zakupu czyli paragon lub faktura. W większości sklepów na podstawie paragonu możliwa jest wymiana ubrań na nowe. Termin zwrotu ubrań jest wyznaczony przez zarząd sklepu i liczy się go od momentu zakupu towaru. Termin nie ma znaczenie wówczas gdy otrzymujemy towar niezgodny z umową. Wtedy za zakupiony towar możemy żądać zwrotu pieniędzy, sklepy nie mają żadnych podstaw żeby odmówić nam zwrócenia zainwestowanych środków.
UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.