Oryginalny sposób na reklamę jest w dzisiejszych czasach dość trudnym pomysłem. By wyróżnić się spośród konkurencji i zostać dostrzeżonym trzeba użyć metod, dróg i chwytów, które potencjalnego odbiorcę zadziwią a tym samym przykują jego uwagę. Niestety sytuacja ta zaczęła skutkować reklamą agresywną i posługującą się metodami kontrowersyjnymi.
Poruszanie w reklamie tematów tabu, a także tych związanych z cielesnością, religijnością czy zdrowiem i ułomnościami, zawsze jest kontrowersyjne – tym bardziej jeżeli ich forma jest zaburzona. Niektórzy twierdzą, że w przypadku reklamy cel uświęca środki, i nie ważne jest jakie emocje dany przekaz wywołuje – czy dobre, czy złe, najważniejsze, że w ogóle porusza.
Reklamodawcy i najbardziej znane marki – zwłaszcza odzieżowe, gotowe są tworzyć właśnie takie kontrowersyjne reklamy i płacić milionowe kary – właśnie dlatego, że zwrócą się one z nawiązką. Warto jednak użyć swojej kreatywności i poszukać alternatywnych dróg i sposobów reklamy. Ostatnimi czasy pojawiło się coś zupełnie nowego – słodycze reklamowe. A właściwie słodycze zapakowane w odpowiednio zaprojektowane papierki i opakowania z nazwą lub wizerunkiem marki lub firmy.
Takie cukierki z logo produkowane są przez przedsiębiorstwa, które na co dzień sprzedają swoje wyroby do sklepów. Cukierki reklamowe tego typu to zazwyczaj krówki reklamowe –klasyczne, smaczne i proste – lubiane przez większość ludzi. Firmom cukierniczym, które wprowadzają taką usługę również nie można odmówić kreatywności. Dzięki produkcji takich wyrobów poszerzają swój target nie tylko do klientów detalicznych, ale biznesowych, co może znacząco wpłynąć na wzrost produkcji a tym samym większe zyski. Słodycze tego typu to nie tylko kreatywna reklama, ale również gwarancja smaku – są w końcu produkowane przez profesjonalistów.
UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.