Reklama dźwignią handlu – głosi popularne powiedzenie, dlatego aby móc skutecznie sprzedać dany produkt lub usługi trzeba je również skutecznie zareklamować. W dobie nowoczesnych mediów internet w tej kwestii zyskuje coraz większą pozycję jako środek oraz  miejsce do ich zamieszczania.

Wszyscy wiedzą jak ważne jest odpowiednie zaprezentowanie produktu w sposób atrakcyjny dla oka klienta.

Coraz większym zainteresowaniem cieszą się wszelkiego rodzaju reklamy interaktywne, którą niosą za sobą dużo więcej informacji. Jednym z rodzaju reklamy interaktywnej są coraz bardziej popularne tzw. wirtualne wycieczki czyli interaktywne prezentacje, fotografie panoramiczne : hoteli, restauracji, nieruchomości czy muzeów.

Wirtualna wycieczka to nic innego jak połączone ze sobą panoramy sferyczne(zdjęcia fotograficzne przedstawiające pełną sferę fotografowanego miejsca) umożliwiające wirtualne zwiedzanie obiektu bez potrzeby ruszania się w to  miejsce. Wirtualne wycieczki umożliwiają przemieszczanie się pomiędzy wykonanymi panoramami. Dają obserwatorowi możliwość dokładnego rozejrzenia się we wszystkich kierunkach, oraz dają szczegółowo informację o otaczającej obserwatora przestrzeni.

Zastosowanie

Hotelarstwo- wizualizacja pokoi, sal bankietowych czy konferencyjnych , a także otoczenia hoteli i pensjonatów.

Gastronomia-Prezentacja wnętrz restauracji, kawiarni, pubów.

Kultura i sztuka-Prezentacje panoramiczne, z możliwością odbywania wirtualnych wycieczek po galeriach i muzeach.

Architektura-Różnorodne prezentacje obiektów architektonicznych, również jako przykład zrealizowanych projektów (w przypadku biur, projektów architektonicznych).

Nieruchomości-wirtualna wycieczka po nieruchomości. Pozwalato pracownikom biur pośrednictwa nieruchomości i ich klientom zaoszczędzić sporo czasu na wyjazdy w celu obejrzenia mieszkania lub domu.

UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:

» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.


Inne artykuły użytkownika