Wirtualne wycieczki po nieruchomościach wystawionych w ofertach sprzedaży lub wynajmu na stronach internetowych agencji nieruchomości stanowią doskonałą formę reklamy. Zaprezentowanie nieruchomości w postaci wirtualnej panoramy lub wirtualnego zwiedzania daje klientowi możliwość zapoznania sie z nieruchomością oraz zapewnia estetyczne wrażenia wizualne. Klient otrzymuje narzędzie, które w niezwykle realistyczny sposób pozwala mu na zapoznanie sie z ofertą bez wychodzenia z domu.
Interaktywna prezentacja pozwala na realistyczne przechodzenie z pomieszczenia do pomieszczenia, za pomocą systemu znaczników (tzw. hot spotów), mapy/planu nieruchomości z nawigacja informującą która cześć nieruchomości jest aktualnie oglądana. Ponadto aplikacja wirtualnego zwiedzania posiada możliwość przybliżania, oddalania, przesuwania obrazu, ogladania róznych części prezentowanej nieruchomości pod różnymi kontami z dowolnej odległości.
Dzięki wirtualnej wycieczce po nieruchomości możemy zaprezentować klientowi więcej niż przy tradycyjnych zdjęciach nieruchomości, gdyż klient ma możliwość oglądania pomieszczeń w perspektywie 360 st ( ściany, sufit, podłoga) oraz za pomocą systemu pop-up (zdjęć) umieszczonego w prezentacji różnych przedmiotów i bardzo małych pomieszczeń ( Np.:. zobaczyć wnętrze szafy wnękowej ) bez wychodzenia z domu, w dowolnym czasie przez 24 h na dobę, dowolna ilość razy, oszczędzając tym samym swój czas jak i czas agentów nieruchomości ponieważ na spotkanie przyjdą już tylko Ci klienci, którzy naprawdę będą zainteresowani prezentowana nieruchomością.
Nowoczesnych forma reklamy, jaką jest aplikacja wirtualnej wycieczki ma zastosowanie nie tylko przy prezentacji nieruchomościach przeznaczonych do sprzedaży lub wynajmu, w ten sam sposób można zaprezentować restauracje, domy wczasowe, pokoje w hotelach, muzea, okolice osiedli, rynki miast, miasta.
Dużym problemem a nawet plagą na rynku nieruchomości (sprzedaż wynajmem) są pojawiające się w mediach duplikaty ogłoszeń zawierających ofertę tej samej nieruchomości . Agenci wystawiający tego typu oferty często nie mają zgody na ich dublowanie zdarza się nawet ze nie odwiedzają nieruchomości – oferują kota w worku – co de facto psuje rynek dużym i profesjonalnym biurom nieruchomości. Zastosowanie wirtualnej wycieczki po oferowanych nieruchomościach będzie pewnie dodatkowym atutem i wyrazem profesjonalizmu oraz w pewnym stopniu zabezpieczeniem przed kradzieżą ofert.
Realizacje wirtualnych wycieczek można zobaczyć np na stronie www.virtualvisiting.pl
UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.