- Logo porównywarki cen promocji i wyprzedaży w Polsce
Obserwując polski rynek e-commerce, nie sposób nie zauważyć, powstających na jego arenie, w dość zawrotnym tempie, sklepów internetowych, które działając coraz to prężniej, konkurują pomiędzy sobą, przescigając się w organizowaniu coraz to bardziej wymyślnych promocji i wyprzedaży…W tej całej gonitwie, można odnieść wrażenie, że większość z nich, zdaje się nie zauważać i nie wykorzystywać w pełni możliwości, jakie otwierają się przed nimi, podczas obecnośći w istniejących już w sieci, serwisach promocyjno-reklamowych czy też porównywarkach promocji i wyprzedaży , które odpowiednio skonstruowane, posiadają najważniejsze, funkcjonalne cechy, pozwalające w sposób przejrzysty i profesjonalny, wyeksponować, wszystkie , oferowane i polecane przez sklepy produkty. Nie bez znaczenia pozostaje tutaj fakt, że oferty takie, to najczęściej towary po mocno obniżonych cenach, pochodzące np. z wyprzedaży sezonowej, końcówek serii czy też rzeczy z minionego sezonu.Przy tej okazji, warto wspomnieć tutaj o najnowszej i jedynej jak narazie porównywarce cen promocji i wyprzedaży w Polsce, która odwiedzana jest w/g statystyk najczęściej przez osoby, ukierunkowane i nastawione głównie na poszukiwanie promocji i wyprzedaży.To miejsce gdzie wszystkie placówki handlowe, posiadające w swojej ofercie atrakcyjne cenowo towary, organizujące lub zamierząjace prowadzić akcje promocyjne i wyprzedaże, przedstawiają swoje produkty i usługi, wykorzystując to jako doskonałe narzędzie do bezpłatnej autopromocji.Warto tu wspomnieć, że współpraca z serwisem jest wolna od opłat! Spośród funkcji jakie oferuje serwis, można tu wymienić m.in.możliwość ustawienia alertu cenowego, w przypadku kiedy cena towaru obniży sie do zadeklarowanej wczesniej przez zainteresowanego, dodawanie recenzji i komentarzy, zapisanie sie do newslettera aby na bieżąco śledzić wyniki promocji, itp.Porównywarka cen promocji i wyprzedaży, prezentuje, informuje oraz porównuje ceny wyjątkowych ofert towarów i usług związanych z tematem promocji i wyprzedaży w sklepach internetowych. Dla wszystkich, którzy zdecydują się na zamieszczenie ofert w tej porownywarce, po zarejestrowaniu się, udostępniony będzie panel administracyjny do samodzielnego dodawania oraz pełnego zarządzania swoimi produktami. Istnieje również możliwość prezentacji oferty sklepu w formie pliku xml, który po umieszczeniu przez dany sklep pod odpowiednim adresem, na swoim serwerze, będzie pobierany przez roboty porównywarki, który stale bedzię aktualizował , nowe oferty. Platforma ta, posiadająca dobrą nazwę w swoim tytule, nawiązujacą do określonej tematyki, dobrze wypozycjonowana, znajdująca się na pierwszych stronach wyszukiwarek, dostępna najczęściej pod frazami dotyczącymi promocji i wyprzedaży, wydaje się być doskonałym narzędziem, które może zapewnić dużą oglądalność, stały wzrost obrotów oraz stałe żródło dochodów w sklepach internetowych , które zdecydują się na zamieszczenie tam swoich ofert.Doskonale, spełni swoją rolę jako pierwsze i wiarygodne żródło wiedzy o organizowanych, trwających lub też mających nastąpić promocjach i wyprzedażach, bez których przecież, nie moglibyśmy wyobrazić sobie dzisiaj, prawidłowego funkcjonowania handlu detalicznego…Nie sposób wymienić wszystkich korzyści płynących z integracji ze wspomnianą porównywarką oraz platformą informacyjno-reklamową w jednym. To lukratywna inwestycja, która zapewni pozyskanie nowych, w konsekwencji stałych klientów, przyczyni się do rezygnacji z wysokich kosztów pozycjonowania, pozwoli zaoszczędzić na kosztownych kampaniach reklamowych oraz ułatwi szybsze dotarcie do klienta indywidualnego. Internauci, najprawdopodobniej, przyszli, potencjalni klienci, zwabieni kuszącymi ofertami, z pewnością powrócą jeszcze nie raz na wcześniej odwiedzaną stronę porównywarki a nastepnie danego sklepu, aby ponownie skorzystać z możliwości zakupu ulubionej rzeczy czy też usługi oraz przy okazji dowiedzieć się gdzie znowu będą organizowane promocje i wyprzedaże. Niestety, rzeczywistość, nie wygląda już tak „różowo” , jeżeli by porównać nas z krajami Europy Zachodniej i USA, gdzie sytuacja taka to już praktycznie standard, my jednak pozostajemy jeszcze daleko za nimi a szkoda…mowa tu oczywiście o reklamowaniu sie sklepów w takich serwisach. Sytuacja taka, objawia sie tym, iż wiele sklepów pozostaje w sieci niezauważonych, omijanych, zmagających sie często z problemem zalegającego towaru, ktorego nie udało sie np.ponownie sprzedać, właśnie z powodu pozostawania na dalekich pozycjach w wyszukiwarkach. Mam tu oczywiście na myśli mniejsze e-sklepy, dopiero co powstające w sieci, którym często trudno jest przebić się z własną ofertą wobec już istniejących „gigantów handlowych”. Każdego dnia powstaje spora ilość sklepów , które z kolei poszukują bezpłatnej promocji w sieci…Rosnąca konkurencja, poszukiwanie przez internautów towarów po obniżonych cenach, szczególnie gdy wspomnimy tu o nadchodzących promocjach i wyprzedażach sezonowych, sprawiają, że sukces internetowego sklepu w znacznej mierze zaczyna zależeć od dobrej oferty promocyjnej swoich produktów jak rownież od wspomnianej już pozycji w wyszukiwarkach internetowych , na której to znajduje sie dana platforma handlowa. Niestety, wielu nowo powstałym sklepom, nie udało się odnieść sukcesu. Zaostrzająca się konkurencja, duża różnorodność towarów oraz produktów oferowanych na rynkach, w końcu wszechobecny kryzys, doprowadziło niejedną firmę na skraj bankructwa. Ogromna popularność internetu, sprawia, że coraz większa grupa ludzi, wybiera tą właśnie formę dokonywania zakupów. Mówi sie już nawet o 45% Polaków, regularnie korzystających systematycznie z sieci a trzeba liczyć się z tym, że liczba ta stale się powiększa.Dziś można już zdecydowanie stwierdzić, iż promocja w sieci, poprzez obecność swojego e-sklepu w tego typu serwisach jak również w porównywarkach cen to doskonała odskocznia i jedna z najlepszych form pozyskania klientów oraz stałego żródła dochodu dla swojego sklepu.
UWAGA! Chcesz zamieścić ten artykuł na swojej stronie?
» Pamiętaj o zachowaniu formatowania tekstu i ewentualnych odnośników do reklamowanych stron w formie aktywnej.
» Zamieść informację na temat pochodzenia artykułu wstawiając pod nim poniższy kod w niezmienionej wersji:» Pochwal się w komentarzach gdzie zamieściłeś artykuł. Na pewno jego autor ucieszy się z tego i z chęcią odwiedzi Twoją stronę.